Tworzenie treści

Porady marketingowe dotyczące artykułu, które można łatwo zrozumieć

 Przyciągnij czytelnika

Łatwo jest się zastraszyć wymaganiami marketingu artykułów. Jest to szczególnie ważne, jeśli nie masz doświadczenia w tego rodzaju pracy. Aby odnieść sukces, jest wiele do nauczenia się i spróbowania. Po przeczytaniu tego artykułu będziesz mógł stawić czoła światu obrotu artykułami z ufnością. Każdy artykuł, który piszesz, aby zareklamować Twoją witrynę, powinien być dla czytelnika rozrywką. Przyciągnij czytelnika, trzymając się konwersacji. Nawet jeśli piszesz o czymś technicznym, spraw, aby był łatwy do odczytania przy użyciu wytycznych laymana. Nie dostarczaj nudnych treści, które odciągną czytelników.

Nawiązuj do znanych tematów

Spróbuj wypróbować ponadczasowy materiał. Jeśli Twoje artykuły są nadal przydatne sześć miesięcy od teraz, będziesz mógł dalej dzielić się nimi. Niezależnie od tego, kiedy ktoś natknie się na Twoją pracę, chcesz, aby było użyteczne. Jeśli potrafią czytać stare materiały i nadal są zadowoleni, istnieje większa szansa, że będą chcieli kontynuować czytanie nowego materiału. Nawet jeśli przesyłasz je gdzie indziej, dołącz kopie swoich artykułów do własnej witryny. Ułatwi to czytelnikom poszukiwanie tematów, które piszesz, aby znaleźć swoją jakość. Wyszukiwarki faworyzują witryny z regularnymi aktualizacjami, a tym samym umieszczanie tam artykułów pomoże Ci osiągnąć lepsze rankingi.

Zbieraj swoje materiały

Kiedy już piszesz przez jakiś czas, będzie wiele artykułów online, które przyczynią się do Twojego ciała. Skompiluj swoje najlepsze prace, aby utworzyć eBook. Następnie możesz sprzedać e-book (lub wręczyć go), aby promować swoją firmę. Jeśli Twój eBook jest dobry, zostanie udostępniony hojnie i oznacza to więcej dla Ciebie biznesu! Maksymalizuj swój potencjał zarabiania, trzymając się jednego słowa kluczowego. Nie przepuszczaj żadnych okazji, aby dodać słowo kluczowe. To słowo kluczowe powinno być również zawarte w treści artykułu. Gdy ktoś szuka konkretnego słowa kluczowego, łatwiej będzie im znaleźć witrynę, ponieważ jest bogata w słowa kluczowe.

Jakość nie ilość

Zarówno liczba artykułów, które masz w swojej witrynie, jak i jakość tych artykułów są ważnymi czynnikami sukcesu w marketingu w artykułach. Czytelnicy doceniają, że oba te elementy zapewniają. Kiedy przyzwyczajasz się do pisania artykułów, będzie to łatwe. Postaraj się przedstawić oryginalną treść. Aby regularnie osiągnąć wysokie rankingi w wyszukiwarkach, zachowaj swoją treść i oryginalność. Istnieją narzędzia, które identyfikują, czy Twoja treść jest oryginalna, co oznacza, że ??przesyłanie dzieł copycat do Twojej witryny nie przyniesie korzyści.

Musisz wiedzieć co się dzieje

Musisz mieć dobre zrozumienie marketingu internetowego i optymalizacji pod kątem wyszukiwarek. Dowiedz się więcej o tych tematach, aby zapewnić, że artykuły docierają do największej grupy odbiorców. Jeśli opublikujesz to i nic nie zrobisz, nie przyjdą. Zachowaj podejście bezpośrednio i zachowaj swój cel. Ważne jest, aby jak największa liczba widzów była ważna dla sukcesu. Nie musisz jednak martwić się, że wszyscy ogólnie uspokoją. Kilka czytelników, którzy naprawdę chcą wiedzieć, co masz do powiedzenia, jest lepsze niż przynosząc miliony, którzy zostawiają się z braku zainteresowania bez czytania. Wszystko powinno być dostosowane do odbiorców.

Chwytliwy tytuł to podstawa

Tytuł Twojego artykułu jest tak ważny, jeśli nie bardziej niż treść zawarta w środku. Aby mieć oczy na swoim artykule, musisz go „sprzedać”, zdobywając tytuł, który chwyta jego uwagę. Upewnij się, że jest to istotne dla czytelników i interesujące. Tytuł może również jasno informować czytelnika o tematyce w Twoim artykule. Użyj numerowanych list lub punktów w Twoim kawałku. Prezentowanie materiału w ten sposób ułatwia czytelnikom ocenę, jakie punkty są ważne. Aby dostarczyć treści z większym naciskiem, możesz spróbować przedstawić swoje informacje widzom za pomocą pocisków lub cyfr. Przykładem mogą być artykuły takie jak tu: http://i-web.net.pl/.

Pomoc w promocji

Najlepszy produkt jest łatwy do wprowadzenia na rynek. Marketing Artykuł może przyciągnąć ludzi do wspaniałego produktu i zwiększyć sprzedaż. Sukces w marketingu artykułów może być powiązany z próbą i błędem. Biorąc pod uwagę, co będzie działać i co nie będzie działać podczas tworzenia artykułu, może pomóc Ci osiągnąć sukces. W rezultacie Twoje artykuły przyniosą korzyści. Rozważ płacenie za dystrybucję artykułów, jeśli potrzebujesz dodatkowego obiegu artykułów. Usługa dystrybucji artykułów wyśle ??artykuł do wielu katalogów, oszczędzając czas i wysiłek. Jakość usług dystrybucji artykułów kosztować, a więc analiza kosztów i korzyści w celu ustalenia, czy ta usługa jest dla Ciebie warta.

Pisz zwięźle i na temat

Spróbuj napisać zwięzły i do momentu angażowania się w marketing artykuł. Słabo napisany artykuł zostanie odrzucony przez każdego, kogo go zgłosisz. Jeśli artykuł zostanie zaakceptowany, czytelnik będzie podnosił się z powodu braku jakości. Pisanie się poprawi jeśli ćwiczysz, ale jeśli potrzebujesz pomocy, rozważysz wynajem niezależnego pisarza. Jeśli zlecisz pisanie artykułu, zrób to z dowolnego materiału. Jakość outsourcingu pracy pisemnej zmienia się dziko, a jakość, jaką otrzymujesz zależy zwykle od kwoty pieniędzy, którą płacisz. Nie publikuj artykułu bez uprzedzenia. Musisz upewnić się, że czyta to doskonale i nie jest plagiatem przed publikacją.

Daj ludziom znać że napisałeś coś nowego

Więc upewnij się, że od razu powiadomisz ich! Upewnij się, że tytuł trafia w sedno treści artykułu. Pierwsze kilka zdań w tym artykule powinno informować czytelników o problemie, a następnie zacząć dostarczać rozwiązań roboczych. Przy podejmowaniu decyzji o artykułach musisz wziąć pod uwagę, jakie są Twoje potencjalnych użytkowników. Pozostań w kontakcie ze swoimi czytelnikami, czytając komentarze i e-maile.

Nagłówki to podstawa

Nagłówki artykułów powinny sprawić, że czytelnik chce dowiedzieć się więcej. Wielu ludzi czyta tylko tytuły lub poszukać interesujących tytułów, zanim klikną, aby przeczytać więcej. Jednym interesującym hakiem w nagłówku jest wyrażenie go jako pytania zachęcającego czytelnika do poszukiwania odpowiedzi w treści artykułu. Twoje tytuły powinny mieć emocjonalny apel do czytelników. Jest wiele rzeczy, które musisz zrobić, aby poprawić swoje umiejętności marketingowe w artykułach. Poświęcenie czasu na naukę tych kroków jest bardzo ważne. Stosując podejście biznesowe i doskonałe nawyki pracy, możesz mieć udaną przyszłość i osiągnąć swoje marzenia w marketingu artykułów.

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s