Sposoby promocji

Skuteczne porady dotyczące marketingu e-mailowego dla Twojej firmy

Marketing mailowy

Marketing poczty elektronicznej był już od czasu rozpoczęcia Internetu. Agresywne filtry spamu zostały utworzone, aby poradzić sobie z torrent niechcianych wiadomości e-mail, ale nie wszystkie e-maile marketingowe to spam. Wielu ludzi dobrowolnie zapisuje się na e-maila do list marketingowych, ponieważ jest korzystne zarówno dla firmy, jak i dla konsumentów. Zapoznaj się z tym artykułem i zobacz, jak rozwiązywać problemy z ludźmi, jednocześnie korzystając z siebie.

Nie spamuj

Nie wysyłaj e-maili marketingowych do tych, którzy ich nie zażądali. Twoje e-maile mogą zostać oznaczone jako spam, jeśli wysyłasz je do osób, które ich nie zażądały. To jest straszne dla reputacji firmy i może nawet uzyskać adres IP zablokowany przez niektórych dostawców usług internetowych. Jeśli chcesz przeprowadzić kampanię marketingową e-mailową, ważne jest, aby mieć zgodę od osób, które zamierzają wysyłać e-mailem, a to oznacza każdą osobę, z którą zamierzasz skorzystać. Zmniejsza to ryzyko, że wiadomości e-mail zostaną oznaczone jako spam.

Korzystaj ze wzoru

Wykonaj tylko jedną wyraźną wiadomość dla każdego wysłanego przez Ciebie e-maila. Należy unikać nudnych lub przytłaczających klientów e-maili marketingowych zawierających nadmierną treść. Zbuduj jedno jasne i zwięzłe punkt dla każdego e-maila. Klienci będą bardziej pozytywnie odpowiadać na wiadomości, która jest łatwa do zrozumienia i prosta. Testuj odmiany linii tematycznej przez testy A / B. Podziel losowo listę mailingową na dwie części. Wyślij jedną wersję wiersza tematu do połowy, a drugą do drugiej. Pozwala to określić, które linie tematu są skuteczne, a które z nich są po prostu ignorowane.

Poproś o wyrażenie zgody na otrzymywanie poczty

Upewnij się, że każdy adres e-mail na Twojej liście dał wyraźne pozwolenie na otrzymywanie e-maili z Twojej firmy. Firmy traktowane poważnie nie wysyłają masowych wysyłek pocztą elektroniczną. Niektórzy klienci mogą nawet być zirytowani do momentu podjęcia decyzji, aby nie zajmować się Twoją firmą. Bardzo inteligentne jest, aby osoby podwoiły się, aby otrzymywać wiadomości e-mail od Ciebie. Może to wydawać się dużo pracy, ale całkowicie gwarantuje, że konsument chce otrzymywać e-maile i eliminuje możliwości nazywania się spamerem.

Strategia

Upewnij się, że budujesz i zastosujesz strategię. Trwałość jest dobrą rzeczą w ogóle, ale najlepiej, gdy jest wykonywana na otwartej widowni. Osiągnięcie odbiorców, którzy nie doceniają swoich wysiłków, będzie stratą dla wszystkich cennych czasów. Staraj się zabezpieczyć co najmniej pierwsze imię osób podczas procesu. W ten sposób będziesz mógł dostosować swoje e-maile, aby indywidualnie adresować każdego klienta do osobistego doświadczenia. Klienci poczują się mniej anonimowo, a wysyłane przez nich e-maile wyróżnią się w swojej skrzynce odbiorczej.

Odpowiednia forma i treść

Upewnij się, że Twoje e-maile zawierają odpowiednią treść, przestrzegając ograniczonego czasu klientów. Wysyłanie e-maili z cennymi informacjami zamiast zawsze wysyłania skoków sprzedaży zwiększy zaufanie klientów i wiarygodność Twojego produktu. Dążenie do włączenia rozwiązania typowego problemu, bardzo mądrej nowej metody wykorzystywania produktu lub szczególnego rodzaju promocji we wszystkich Twoich wiadomościach e-mailowych.

Na zakończenie

Kiedy zrobisz dobrze, czytelnik nawet nie zdaje sobie sprawy, że Twoje wiadomości e-mail marketingu są w rzeczywistości marketingiem w ogóle. Twoje wiadomości będą przyjemne i mile widziane, jeśli zawierają użyteczne informacje lub oferują coś naprawdę wartościowego. Pomoże to zwiększyć biznes i zbudować markę. Korzystanie z metod marketingowych, takich jak to może oznaczać, że rozwijasz lojalnych klientów, którzy przysięgają na Twoje usługi i produkty. Skorzystaj z tych wskazówek, aby zwiększyć skuteczność kampanii marketingu e-mailowego.

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s